מה חדש בגיל הרך?

מה חדש בגיל הרך?

התמחות במסלול אישי – 90 שעות
נוסף על תעודת ההתמחות, הלימודים מוכרים לגמול ולמענק שעות בכפוף לתנאי משרד החינוך, וכן לתעודת הוראה למרצים במכללות להכשרת עובדי הוראה (בהתאם לקריטריונים), לזכאים.

את מי אנחנו מחפשים?

מרצות ומרצים המלמדים בתוכניות הכשרה לגיל הרך במכללות להוראה.

  • מאמינים שהדבר החשוב ביותר הוא להפוך את הפירמידה ולהשקיע משאבים ומחקרים בגיל הרך?
  • חושבים שהגן העתידי יכול להכין את הילדים הצעירים לעולם המחר ולמאה ה-21?
  • מעניין אתכם לדעת כיצד לומדים סטודנטים לגיל הרך בכל העולם?

הצטרפו אלינו להתמחות חדשה ומרתקת במיוחד, שבה נגלה כיצד לומדים סטודנטים בתוכניות להכשרה בעולם, ומהן המגמות החדשות בהתנסות מעשית בהוראה, במחקר ובתהליכי למידה בגיל הרך. בשנים האחרונות, תהליכי למידה חדשניים בגיל הרך תופסים תאוצה בישראל ובעולם. גישות פדגוגיות מתקדמות שמות דגש על למידה חווייתית, משחקית ורב-חושית, ומעודדות סקרנות, יצירתיות וחקר עצמאי של הילדים. שיטות דוגמת למידה מבוססת פרויקטים (PBL), למידה בחקר ושילוב טכנולוגיות חדשניות דוגמת מציאות רבודה ורובוטיקה נעשות נפוצות יותר ויותר בגני ילדים מתקדמים. בישראל, יוזמות חינוכיות פורצות דרך דוגמת "גן העתיד", ותוכניות ייחודיות בחינוך הקדם-יסודי, מיישמות רעיונות מהפכניים בהוראה ובלמידה לגיל הרך. בד בבד, ברחבי העולם אנו עדים לעלייה בחשיבות החינוך לגיל הרך, בדגש על פיתוח כישורים חברתיים-רגשיים (SEL), על חשיבה ביקורתית ויצירתית ועל מיומנויות המאה ה-21. שילוב מושכל של מגמות אלו, תוך התאמתן לצורכי הילדים והקהילה, מאפשר יצירת סביבות למידה מותאמות התפתחותית, המעוררות השראה ומעודדות צמיחה והתפתחות מיטבית של ילדים צעירים.

בין נושאי ההתמחות

  • פדגוגיה חדשנית בגיל הרך
  • פיתוח כישורים חברתיים-רגשיים בגיל הרך
  • סביבות למידה מותאמות התפתחותית
  • שותפות חינוכית בין הגן, המשפחה והקהילה
  • הכלה והשתלבות בגיל הרך
  • מגמות עולמיות בתוכניות הכשרה לגיל הרך

רוצים לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

    * שדה חובה